De Kawasaki Mule-serie staat bekend als één van de meest betrouwbare en veelzijdige werkvoertuigen in zijn klasse. Elk model is ontworpen voor een specifiek gebruik, van compacte wendbaarheid tot zware transporttaken. De Mule SX is de ideale keuze voor wie behoefte heeft aan een compacte, sterke utility vehicle voor smalle paden of kleinere terreinen. De Mule PRO-MX biedt meer kracht en comfort, perfect voor dagelijks gebruik op het erf of in het veld. Voor zwaardere toepassingen zijn de Mule PRO-DX en PRO-DXT uitgerust met een krachtige dieselmotor en robuuste constructie, geschikt voor professioneel werk in landbouw en industrie. De Mule PRO-FX is de ultieme krachtpatser van de reeks, met extra laadruimte en soepele prestaties voor de meest veeleisende omstandigheden.
Bekijk hieronder enkele afbeeldingen en onderaan alle specificaties!





..
| Specification | MULE PRO-FX | MULE PRO-DXT | MULE PRO-DX | MULE PRO-MX | MULE SX |
| Motor | |||||
| Type motor | Vloeistofgekoelde, 4-takt Parallel Twin | Vloeistofgekoelde, 3-cilinder OHV 4-takt diesel motor | Vloeistofgekoelde, 3-cilinder OHV 4-takt diesel motor | Vloeistofgekoelde, 1-cilinder 4-takt motor | Luchtgekoelde, 1-cilinder OHV 4-takt motor |
| Cilinderinhoud (cm3) | 999 cm³ | 993 cm³ | 993 cm³ | 695 cm³ | 401 cm³ |
| Boring x Slag | 92.0 x 75.1 mm | 74 x 77 mm | 74 x 77 mm | 102 x 85 mm | 82 x 76 mm |
| Compressieverhouding | 10.1:1 | 23.5:1 | 23.5:1 | 10.3:1 | 8.6:1 |
| Kleppensysteem | DOHC, 4 valves per cylinder | - | - | - | - |
| Brandstofsysteem | Fuel injection: Ø38 mm x 1 | In-line injection pump | In-line injection pump | Fuel injection: Ø44 mm x 1 throttle body | Carburateur: Nikki 6C1026 |
| Ontsteking | Digitaal | - | - | Magneto & transistor | Magneto & transistor |
| Start systeem | Elektrisch | Elektrisch | Elektrisch | Elektrisch | Elektrisch |
| Smering | Geforceerde smering, wet sump | Geforceerde smering, wet sump | Geforceerde smering, wet sump | Geforceerde smering, wet sump | Geforceerde smering, wet sump |
| Prestatie & Transmissie | |||||
| Maximum vermogen | 32.8 kW / 45 PK @ 6,500 rpm | 17,8 kW / 24 PK @ 3.600 tpm | 17,8 kW /24 PK @ 3.600 tpm | 32,8 kW / 45 PK @ 6.000 tpm | 9,9 kW / 13,5 PK @ 4.000 tpm |
| Maximum koppel | 81.9 Nm @ 3,500 rpm | 52,1 Nm @ 2.400 tpm | 52,1 Nm @ 2.400 tpm | 57,6 Nm @ 5.000 tpm | 29 Nm @ 2.400 tpm |
| Transmissie | Dual range (high/low) CVT with reverse | CVT, 2 versnellingen, achteruit | CVT, 2 versnellingen, achteruit | CVT, 2 versnellingen, achteruit | CVT, 2 versnellingen, achteruit |
| Eindaandrijving | Shaft 2WD/4WD | 2WD/4WD, cardan, dual-modus differentieel | 2WD/4WD, cardan, dual-modus differentieel | Aandrijfas 2WD/4WD | Aandrijfas 2WD/4WD |
| Primaire overbrengingsverhouding | 3.28 ~ 0.70 (belt converter) | 3.334 ~ 0.756 (belt converter) | 3.334 ~ 0.756 (belt converter) | 3.653 ~ 0.794 (belt converter) | 3.653 ~ 0.794 (belt converter) |
| Primary drive | Belt converter | Belt converter | Belt Converter | Belt drive torque converter | |
| Gear Ratio Forward | High:1.668 (34/33 x 34/21) - Low:3.312 (45/22 x 34/21) | High:1.952 (34/33 x 36/19) - Low:3.876 (45/22 x 36/19) | High:1.952 (34/33 x 36/19) - Low:3.876 (45/22 x 36/19) | 2.916 (35/24 x 36/18) | 2.916 (35/24 x 36/18) |
| Gear Ratio Reverse | 2.571 (27/17 x 34/21) | - | - | 3.750 (30/16 x 36/18) | 3.750 (30/16 x 36/18) |
| Eindoverbrengingsverhouding | Front:6.382 (31/17 x 35/10) - Rear:6.245 (31/21 x 55/13) | Front:6.382 (31/17 x 35/10) - Rear:6.245 (31/21 x 55/13) | Front:6.382 (31/17 x 35/10) - Rear:6.245 (31/21 x 55/13) | 4.000 (64/16) | 4.000 (64/16) |
| Remmen & Vering | |||||
| Parking Brake | Dual discs (mechanical) | Dual discs (mechanical) | Dual discs (mechanical) | Auto adjust, mechanical disc | Mechanical internal expansion type on rear wheels |
| Remmen, voor | Dual discs | Dual discs with 2-piston calipers | Dual discs with 2-piston calipers | Dual discs | Dubbele remtrommel |
| Remmen, achter | Dual discs | Dual discs with 1-piston calipers | Dual discs with 1-piston calipers | Dual discs | Dubbele remtrommel |
| Vering, voor | Double Wishbone | Double Wishbone | Double Wishbone | Double Wishbone | Onafhankelijke, MacPherson veerpoot |
| Vering, achter | Double Wishbone | Double Wishbone | Double Wishbone | Double Wishbone | Unit achterbrug |
| Frame & Afmetingen | |||||
| Type frame | Laddertype, buisvormig stalen frame | Laddertype, buisvormig stalen frame | Laddertype, buisvormig stalen frame | Laddertype, buisvormig stalen frame | Laddertype, buisvormig stalen frame |
| Spoor | 20 mm | - | - | - | 45 mm |
| Veerweg voor | 279 mm | 222 mm | 222 mm | 218 mm | 78 mm |
| Veerweg achter | 256 mm | (left) 217 mm , (right) 220 mm | (left) 217 mm , (right) 220 mm | 232 mm | 79 mm |
| Band, voor | 26 x 9.00 R12 4PR | 26 x 9.00-12 4PR | 26 x 9.00-12 4PR | 25 x 8.00 R12 | 24 x 9-10 |
| Band, achter | 26 x 11.00 R12 4PR | 26 x 11.00-12 4PR | 26 x 11.00-12 4PR | 25 x 10.00 R12 | 24 x 11-10 |
| Stuurhoek links / rechts | 40° (IN) / 31° (OUT), 40° (IN) / 31° (OUT) | 40° (IN) / 31° (OUT), 40° (IN) / 31° (OUT) | 40° (IN) / 31° (OUT), 40° (IN) / 31° (OUT) | 43° (IN) / 38° (OUT) | 43° (IN) / 38° (OUT) |
| L x B x H | 3,470 x 1,625 x 2,060 mm | 3.385 x 1.625 x 1.970 mm | 3.385 x 1.625 x 1.965 mm | 2.795 x 1.525 x 1.890 mm | 2.710 x 1.335 x 1.800 mm |
| Wielbasis | 2,345 mm | 2,345 mm | 2,345 mm | 2.005 mm | 1.780 mm |
| Grondspeling | 300 mm | 260 mm | 260 mm | 270 mm | 170 mm |
| Zithoogte | 920 mm | 880 mm | 885 mm | 850 mm | 780 mm |
| Brandstofcapaciteit | 30 L | 30 L | 30 L | 36 L | 16 L |
| Rijklaar gewicht | 852 kg | 848 kg | 845 kg | 719 kg | 468 kg |